Notifications
Clear all

problem s tlacou  

  RSS
Poky32
(@poky32)
Active Member
problem s tlacou

Caute viete mi poradit preco mi toto robi na PLA ?? ked som tlacil model na PETG nebol problem ale s PLA mi to takto robi vrstvy. teplota 215/60

This topic was modified 10 months ago by Poky32
Posted : 10/12/2021 6:05 pm
Milos V.
(@milos-v)
Prominent Member
RE: problem s tlacou

Ale ten velký díl, vypadá v pořádku ne? Nějak se to tam patlá. Zkus co to udělá, když snížíš teplotu na 210. Případně, jak vypadá tvoje první vrstva? Někdy když je tryska moc dole, první vrstva je sice nádherná, všechno spojené ale ta tryska pak ve vyšších vrstvách tak jakoby reje do to vytištěného, hromadí se na ní filament a ten pak někde odpadává.

Posted : 11/12/2021 11:41 am
Zoltan
(@zoltan)
Moderator
RE: problem s tlacou

Je ten prostredni dil plny? Vypada to jako by se ti vnejsi perimetr nekam propadal. Jestli nemas naopak nizkou teplotu a jednotliva vrstvy se dostatecne neroztavi a neprilnou na sebe.

even an old man can learn new things 🙂
Standard I3 mk3s, FW 3.10.1 RC1, MMU2S, no closed box, Fusion 360, PrusaSlicer, Windows 10
PRUSA MINI FW 4.3.4, Prusa Connect Beta

Posted : 30/01/2022 10:33 am
Share: