Tisk štítů ve více modelech nad sebou, chyba tisku
 
Notifications
Clear all

Tisk štítů ve více modelech nad sebou, chyba tisku  

  RSS
Jan Špatný
(@jan-spatny)
New Member
Tisk štítů ve více modelech nad sebou, chyba tisku


Při tisku více modelů nad sebou se mi nespojí jednotlivé modeli spojovací vrstvou . poradí mi prosím někdo co s tím , kde mám chybu ?
Díky.

Materiál PETG, standartní nastavení

Posted : 23/12/2021 1:12 pm
Zoltan
(@zoltan)
Moderator
RE:

Vypada to, ze mas modely vzajemne posunute a to co ti dela ty tetivy se nemelo o co oprit. Mozna doslo k posuvu deformaci spodniho modelu pri vychlazovani. Predpokladam, ze ty tetivy jsou spodní vrstvy horního modelu.

Tiskl jsi to v jednom tisku?

This post was modified 9 months ago by Zoltan

even an old man can learn new things 🙂
Standard I3 mk3s, FW 3.10.1 RC1, MMU2S, no closed box, Fusion 360, PrusaSlicer, Windows 10
PRUSA MINI FW 4.3.4, Prusa Connect Beta

Posted : 31/12/2021 5:08 pm
Zoltan
(@zoltan)
Moderator
RE: Tisk štítů ve více modelech nad sebou, chyba tisku

Jeste jedna poznamka, pokud ma vrsek spodniho modelu zakulacenou vrchni hranu, pak je to jasne.

even an old man can learn new things 🙂
Standard I3 mk3s, FW 3.10.1 RC1, MMU2S, no closed box, Fusion 360, PrusaSlicer, Windows 10
PRUSA MINI FW 4.3.4, Prusa Connect Beta

Posted : 31/12/2021 5:12 pm
Jan Špatný
(@jan-spatny)
New Member
Topic starter answered:
RE: Tisk štítů ve více modelech nad sebou, chyba tisku

Ahoj , díky za odpověď.
Model jsem stáhnul už takhle připravenej a dal jsem ho pouze tisknout. Nijak jsm ho neupravoval. Když jsem tisknul 8 kusů nad sebou tak zhruba u 4. modelu se to rozpadne úplně a už jsou tam jen ty vlákna.

Posted : 03/01/2022 4:51 am
Share: