Notifications
Clear all

Víčko krabičky  

  RSS
HAD
 HAD
(@had)
Active Member
Víčko krabičky

Ahoj, tisknu krabičku. Triska 0.4mm. Spodní díl normálně dnem vzhůru a všechno je OK. Nejtenčí stěna je cca 0.9mm. Víčko tisknu dnem nahoru s podpěrami, protože na horní straně je ještě reliéf s obrázkem. Problém je, že se mi stěna bortí jakoby dovnitř a až horní plné vrstvy se postupně vrátí na původní rozměr. Nemáte nápad, jak tomu předejít?

Díky

Posted : 11/02/2022 12:00 pm
Adam Vaněk
(@adam-vanek)
New Member
RE: Víčko krabičky

bud to polozit dnem na desku a podpory udelat tam a pak vzit skalpel a na krasu podpory orezat nebo model rozdelit na 2 pulky, dno a stěna zvlast, pak slepit 

Posted : 12/02/2022 8:28 pm
Kalimero
(@kalimero)
Reputable Member
RE: Víčko krabičky

Já bych to tisknul dnem na podložku a obrázek udělal embosovaný.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; engineer; I am not an employee of Prusa.

Posted : 13/02/2022 12:04 am
HAD
 HAD
(@had)
Active Member
Topic starter answered:
RE: Víčko krabičky

Tak docela pomohlo snížit teplotu, ale pořád to není ono. Nakonec obrázek tisknu zvlášť na placce, kterou do víčka zasadím a víčko tisknu dnem dolů. Pořád mi ale hlava nebere, proč to dnem dolů tiskne perfektně a obráceně se to takhle bortí.

Posted : 14/02/2022 7:31 am
Kalimero
(@kalimero)
Reputable Member
RE: Víčko krabičky

Protože dno se ohřívá od podložky a tudíž se tolik neochladí. Plný materiál se smršťuje jinak, než jen obvod. Pokud se sníží teplota, je menší rozdíl oproti vzduchu. Třeba by pomohl tisk v boxu, předpokládám, že to není PLA, když je to užitečná věc.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; engineer; I am not an employee of Prusa.

Posted : 15/02/2022 5:58 pm
Share: