Notifications
Clear all

MK3S PLA - problem při tisku  

  RSS
mlev@cz.gestamp.com
(@mlevcz-gestamp-com)
Member
MK3S PLA - problem při tisku

dobré ráno ,

jako 3D tisk noob se mi už podruhé při tisku stalo viz foto - material Prusa filament PLA , tiskový profil SPEED , nic jsem neměnil. Při prvním problému jsem postupoval podle youtube návodů - vyčištění trysky , kontrola a vyčištění podavače filamentu ( ty oz. kolečka ) . Na tiskárně dotedˇ vytisknuto max.. 20 dílů , zdědil jsem po kolegovi.Jak se vyhnout vytvoření toho " nálepu " .

Děkuji.

Děkuji.

Posted : 19/03/2024 8:13 am
PaKo
 PaKo
(@pako)
Active Member
RE:

Zdravím, došlo při vytvoření blobu k uvolnění modelu z podložky? Jakou teplotou tisknete (PLA max 220°C)? Pokud se jedná o model zobrazený na obr. se slicerem, tak bych nejprve provedl otočení modelu vzhůru nohama - nebudou potřeba podpěry

Následně přidat límec pro zvýšení stability např o tloušce 10mm

This post was modified 2 months ago by PaKo
Posted : 20/03/2024 8:29 pm
Jára
(@jara)
Estimable Member
RE: MK3S PLA - problem při tisku

A je dobře zkalibrovaná první vrstva?  Každý začátečník s tím má problémy se to naučit kalibrovat. Ono to chce opravdu hodně dolu. Na konec mi vychází nejlepší postup kalibrační obrázek přeměřit mikrometrem.

 

A takhle objekt nastojáka je dost citlivý na tisk. Rozhodně zapněte přinejmenším límec (brim). Také jsem měl s podobným typem objektu problémy, viz. tento link.

Posted : 14/04/2024 6:03 pm
Share: