Notifications
Clear all

PETG  

  RSS
V3nca
(@v3nca)
New Member
PETG

Potřeboval bych poradit ,těchto kusu jsem už vytiskl stovky ale poslední dobou mi to dělá takovou neplechu (viz.obrázek).

První vrstva je  krásně hladká prostě dokonalá s tou problém není ale když mi to jede ty dva schůdky tak se to zhoršuje , dělam to se 100% výplní je to třeba . 

Filament PETG od průši a nastavení mam na prusament PETG .Děkuju za každou radu .

Posted : 18/01/2022 9:23 am
Zoltan
(@zoltan)
Moderator
RE:

Nemas az prilis nizko prvni vrstvu? Jakoby ti tryska rozjizdela predchozi vrstvu.

Pak by to jeste mohlo byt vlhkym filamentem.

A tisknes opravdu PETG Prusamentem?

This post was modified 4 months ago by Zoltan

even an old man can learn new things 🙂
Standard I3 mk3s, FW 3.10.1 RC1, MMU2S, no closed box, Fusion 360, PrusaSlicer, Windows 10
PRUSA MINI FW 4.3.4, Prusa Connect Beta

Posted : 30/01/2022 11:25 am
Kalimero
(@kalimero)
Reputable Member
RE: PETG

Ještě jedna úvaha. První vrstva jede pomalu, průtok je nízký. Může být přicpaný hotend, konkrétně deformovaný spodní konec PTFE trubičky. Malý průtok zvládne, ale v dalších vrstvách jsou vyšší požadavky, tedy chybí materiál a navíc se nabaluje na trysku a ta hrouda na trysce pak rozpatlá předchozí vrstvu. Kontrola je rychlá, vyjmout filament, vyšroubovat shora 2 matice a vytáhnout trubičku; zkontrolovat pohledem dovnitř heatbreak.

OnShape, PrusaSlicer, MINI, PETG; engineer; I am not an employee of Prusa.

Posted : 30/01/2022 11:51 am
Share: