Notifications
Clear all

Parametry tisku PETG  

  RSS
adeptlico
(@adeptlico)
Active Member
Parametry tisku PETG

Zdravím,

Nemá někdo odladený tisk na Průša PETG v enclosure? Pořád řeším problém zasekávání PETG v trysce. Omezení retrakce na 0,3 to částečně vyřešilo, bohužel se problém přesunul. Filament se v trysce sekne až po pár hodinách tisku, což je opravdu problematické řešit. Momentálně nastavuji teplotu filamentu na 230/230 a teplotu desky na 85/80, retrakci na 0,3 a rychlost retrakce na 30. Můj předpoklad je, že po delší době tisku teplota v bedně stoupne a filament při retrakci zatuhne. Filament je nový od Průši, takže asi bude dobrý. Běžný tisk je v pořádku, problém nastává u složitějších modelů a při delší době tisku. Trysku jsem čistil i měnil, přítlak je ok, zvednutí teploty nepomohlo spíš naopak. Rušit retrakci nechci, je to pak hrozně chlupaté 🙂 Malinko jsem zklamán MK4 doufal jsem že tenhle druh problémů u "nejlepší tiskárně ve vesmíru" a použití originál materiálů a profilů už nebude 🙁

dík

m.

This topic was modified 2 months ago by adeptlico
Posted : 10/03/2024 6:36 pm
Pepan
(@pepan-3)
Active Member
RE: Parametry tisku PETG

Nepomohlo by odvětrávat enclosure? Není tam pak moc horko? Jak toto máte vyřešeno?

Posted : 16/03/2024 7:28 pm
Neolker
(@neolker)
Member
RE: Parametry tisku PETG

Taky bych zkusil odvětrávání, jestli uvnitř není už moc horko. Případně zapnout na displeji v patičce teplotu ze senzoru na heatbreakeru, kde by to mohlo být vidět jak na něm stoupá teplota.

Posted : 05/04/2024 2:22 pm
Share: