Notifications
Clear all

Vlnky na výtisku  

  RSS
Jaroslav Dubský
(@jaroslav-dubsky)
New Member
Vlnky na výtisku

Zdravím tiskaři,

nějaký ten pátek už tisknu, postupně jsem vyupgradoval až na i3mk2.5 a doposud všechno okej.

Nyní zkouším nový materiál od Fillamentum CPE HG100, a při poslední vrstvě výtisku mi to dělá takovéto vlnky, nevíte někdo čím by to mohlo být? nějak mi docházejí nápady. Díky za rady 🙂

 

Posted : 28/01/2021 7:47 pm
Neolker
(@neolker)
RE: Vlnky na výtisku

Odmaštění a rovinnost bedu.

Posted : 04/03/2021 3:04 pm
vladimir.s11
(@vladimir-s11)
Estimable Member
RE: Vlnky na výtisku

Nastavení první vrstvy

Posted : 19/03/2021 8:03 pm
jr
 jr
(@jr-2)
Active Member
RE: Vlnky na výtisku

Ano, toto mi to dělá když málo odmastím. Horká voda, jar, houbička a drhnout dokud zůstává vodní film. To se mi nejvíc osvědčilo.

Posted : 26/11/2021 10:00 am
Dejf
 Dejf
(@dejf)
Eminent Member
RE: Vlnky na výtisku

Filament plný vody je taky možný důvod. Sušilo se klubíčko po vybalení aspoň pár hodin aspoň na 60? Zrovna Fillamentum má vlhkost v balení zvládnutou dobře, ale nemusí to nutně platit u každé cívky.

Posted : 06/02/2022 8:45 pm
Share: